reklama
reklama

Radzyński urząd skarbowy w gronie 5 najlepszych w województwie

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Radzyński urząd skarbowy w gronie 5 najlepszych w województwie  - Zdjęcie główne
reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

RADZYŃSKANaczelnik Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim Grzegorz Michałowski z rąk Wojewody lubelskiego otrzymał nagrodę 18 edycji konkursu „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" organizowanego przez Ministerstwo Finansów i Business Centre Club.
reklama

Kolejny raz urzędy skarbowe zostały ocenione przez przedsiębiorców. Ze względu na pandemię, centralne obchody odbyły się w formie online. W tegorocznej edycji laur przyjazności otrzymało 5 urzędów skarbowych z naszego województwa. Przedsiębiorcy oceniali jakość obsługi podatnika przez urząd, łatwość komunikacji i kompetencje pracowników.

 

Certyfikat „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy" przyznawany jest na rok. Wyróżnione urzędy to: • Urząd Skarbowy w Krasnymstawie; • Trzeci Urząd Skarbowy w Lublinie; • Urząd Skarbowy we Włodawie; • Urząd Skarbowy w Łukowie; • Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim.

 

Wojewódzkie podsumowanie konkursu odbyło się 22 kwietnia w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Lublinie. Wzięli w nim udział naczelnicy zwycięskich urzędów skarbowych województwa lubelskiego. W uroczystości wzięli udział Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Lublinie - Artur Krukowski, Wojewoda Lubelski - Lech Sprawka, Marszałek Województwa Lubelskiego – Jarosław Stawiarski, Kanclerz lubelskiej loży BCC, Wiceprezes BCC – Mirosława Gałan oraz naczelnicy zwycięskich urzędów skarbowych. Ta edycja konkursu po raz pierwszy została przeprowadzona na podstawie elektronicznych ankiet, których wpłynęło ponad 8 tys. w całej Polsce. Dzięki ankietom można było dowiedzieć się m.in. jak przedsiębiorcy oceniają kontakt elektroniczny i telefoniczny z urzędami skarbowymi w dobie pandemii. Przedsiębiorcy biorący udział w ankiecie, bardzo wysoko ocenili kompetencje i uprzejmość pracowników: • 91 % badanych oceniło, że obsługujący ich urzędnicy byli kompetentni, • 93% oceniło, że urzędnicy byli uprzejmi podczas spotkań.

reklama

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama