reklama

W Zespole Szkół w Wohyniu odbyło - V międzynarodowe spotkanie w ramach projektu ERASMUS + School Adapt

Opublikowano:
Autor:

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Informacje radzyńskie Od 11do -12 maja trwało w Wohyniu V międzynarodowe spotkanie w ramach projektu ERASMUS + School Adapt. Pierwszego dnia Zespół Szkół gościł partnerów projektu z Cypru, Hiszpanii, Włoch oraz Fundację OIC Poland z Lublina. Celem spotkania było omówienie oraz podsumowanie działań z zakresu opracowania i pilotażu narzędzi dla nauczycieli, które mają pomóc pedagogom w pracy z uczniem cudzoziemcem i uczniem powracającym do rodzimego systemu edukacji.
reklama

 Wizytę  uświetnił krótki montaż muzyczny przygotowany przez  Elżbietę Tarasiuk.   - Występ zachwycił, a niektórzy z widzów, byli wyraźnie wzruszeni. Uczniowie prezentowali naszą szkołę, a w szczególności te obszary, z których posiadania cieszymy się nieustannie: ślady świadczące o unitach - patronach szkoły, kompleks boisk, murale, izbę tradycji, “Nagrodę za waleczność”- ideę jej powstania wraz z tablo uczniów, którzy ją otrzymali w roku szkolnym 2019/2020 - relacjonują opiekunowie projektu. 

 

 

Na koniec wizyty Zbigniew Smółko przedstawił najważniejsze fakty z dziejów Wohynia i społeczności lokalnej, a zwłaszcza dzieje  patronów szkoły - Unitów Podlaskich.  - Wykorzystując przerwę regeneracyjną zwiedziliśmy kościółek w Bezwoli. Drugiego dnia spotkanie odbyło w siedzibie Fundacji OIC Polska w Lublinie. Efektem prac było ustalenie harmonogramu kolejnych działań, przedstawienie platformy e-learning dla rodziców oraz prace nad opracowaniem narzędzi dla rodziców. Nauczyciele uczestniczący w spotkaniu otrzymali międzynarodowe certyfikaty potwierdzające ich wkład w aktywności realizowane niniejszym projektem.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
reklama
reklama