"To niesamowite, jak wiele osób zaangażowało się w tą akcję. Mam na myśli zarówno załogę firmy i dostawców naszej mleczarni, pracowników placówek biorących udział w głosowaniu, ale też mieszkańców poszczególnych miejscowości i wszystkich osób, które włączyły się w naszą akcję. Można powiedzieć, że każdy z nich w pewnym sensie stał się ambasadorem tej inicjatywy i bez nich nie byłoby możliwe działanie na tak szeroką skalę" - podkreśla Edward Bajko, Prezes Zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek
Tegoroczna edycja akcji udowodniła, że takie inicjatywy są niezwykle potrzebne. W placówkach medycznych, szczególnie w mniejszych miejscowościach brakuje często miejsc, dzięki którym wizyta u lekarza nie kojarzyłaby się dzieciom tylko ze smutną koniecznością. Wiele ciepłych słów skierowanych do nas oraz bezpośrednio do placówek są dla nas sygnałem, że wspólnie udało nam się stworzyć coś wyjątkowego.
Nie patrzymy na tą akcję, jak na jednorazowy projekt, ponieważ widzimy potrzebę tworzenia takich miejsc w placówkach zdrowia, dlatego planujemy start kolejnej edycji i już dzisiaj zachęcamy do włączenia się w tworzenie „Serenadowych Kącików Zabaw” - dodaje Aneta Mostowiec, rzecznik prasowy Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.