To ogromne wyróżnienie dla naszej marki Serenada. Zdobyte nagrody w ogólnopolskich konkursach to dla nas źródło satysfakcji i motywacji do jeszcze większego wysiłku, jaki wkładamy w tworzenie naszych serów – podkreśla Emilia Pożarowszczyk, kierownik marketingu i PR Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, producenta serów Serenada.
Badania w konkursie konsumenckim „Ulubiona marka Polaków i Polek 2017" przeprowadzona na grupie 1000 konsumentów w wieku od 18 do 65 roku życia. Respondentami były osoby mające decydujący wpływ na dokonywanie zakupów w gospodarstwie domowym, a ich zadaniem było wskazanie jednej, ulubionej marki w poszczególnych kategoriach produktowych. Plusem badania był fakt, że respondenci nie byli skrępowani obecnością ankietera, więc z dużo większym obiektywizmem dokonywali wyborów. Metodologia badania została opracowana i zinterpretowana Instytut GfK Polonia. Organizatorem były Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcy m.in. Wiadomości handlowych, branżowego wydawnictwa, bardzo wysoko ocenianego przez naszych klientów. Wręczenie nagród „Ulubionych marek Polaków i Polek 2017" odbyło się w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie.