- Zarówno Międzyrzec jak i Radzyń Podlaski to miasta szczególnie nam bliskie, z uwagi na to, że to właśnie tam powstają nasze produkty. To tam mieszkają nasi pracownicy i ich najbliżsi. Dlatego też, dbamy o lokalną społeczność, wspierając regularnie różnego rodzaju inicjatywy sportowe i kulturalne oraz twórców z tego regionu. Zależy nam również, żeby nasze zakłady w tych miastach prezentowały się jak najlepiej, w związku z tym postanowiliśmy urozmaicić wygląd jednego z nich muralem – mówi o genezie akcji Jarosław Zawadzki, prezes firmy dr Gerard.
Konkurs ma charakter otwarty i mogą wziąć w nim udział zarówno profesjonalni twórcy, pasjonaci street-artu jak i amatorzy.Projekt muralu powinien w sposób twórczy przedstawiać produkty firmy dr Gerard oraz prezentować przyjemność związaną z ich jedzeniem.
Prace należy przesyłać na adres muraldrgerard@nbs.com.pl do 19 kwietnia 2019 r.Do 15 maja br. jury złożone m.in. z pracowników firmy wyłoni zwycięzców. Autor/ka zwycięskiej koncepcji jako nagrodę otrzyma 4 500 złotych.
Mural ozdobi ścianę jednego z budynków siedzibiy firmy Dr Gerard w Międzyrzecu Podlaskim i zostanie wykonany przez firmę Ideamo, która od wielu lat zajmuje się artystycznym malowaniem ścian dla marek takich jak Spotify, Reebok, Wedel, Pepsi czy Huawei.
Więcej informacji, a także regulamin akcji znajdą Państwo pod adresem: https://drgerard.eu/kategoria/aktualnosci/wydarzenia
Dr Gerard to jeden z największych producentów ciastek i wafli w Polsce oraz całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Szeroka gama produktów spółki obejmuje ponad 200 pozycji, m.in. wafle
w czekoladzie, markizy, ciastka kruche, ciastka z nadzieniem i polewą czy pierniki. Produkcja firmy zlokalizowana jest w dwóch zakładach – w Międzyrzecu Podlaskim i Radzyniu Podlaskim. Poza sprzedażą krajową, produkty dr Gerard są eksportowane do prawie 50 krajów. Produkty sprzedawane są przede wszystkim pod marką dr Gerard, jak i markami wybranych partnerów handlowych. Dystrybucja obejmuje zarówno tradycyjne sklepy spożywcze, jak lokalne i międzynarodowe sieci handlowe. Od 2013 roku spółka należy do Bridgepoint, wiodącej międzynarodowej grupy private equity, która inwestuje w przedsiębiorstwa średniej wielkości będące liderami na swoich rynkach.