reklama

Welmax szuka pracowników

Opublikowano:
Autor:

Welmax szuka pracowników - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

KulturaWELMAX PAPER Sp. z o.o w Wohyniu poszukuje kandydatów na stanowiska:

Specjalista ds. Sprzedaży / Sales Manager

Miejsce pracy: Wohyń (pow. radzyński)
Zadania:

  • Kompleksowa obsługa klientów i dostawców

  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z nowymi oraz stałymi klientami i dostawcami

  • Przeprowadzanie analizy potrzeb i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań dla klienta i dostawców

  • Prezentowanie i sprzedaż oferty produktowej oraz dbałość o dobry wizerunek firmy 

  • Rozmowy biznesowe prowadzone w języku angielskim lub niemieckim (na stanowisku wymagana znajomość jednego języka komunikatywnie) ,np. w celu zakupu surowców z zagranicy

  • Wyjazdy na zagraniczne targi i reprezentowanie firmy

  • Wyjazdy do zagranicznych partnerów biznesowych

  • Przeprowadzanie analizy potrzeb i doradztwo w zakresie najlepszych rozwiązań dla klienta

  • Kontakt z kooperantami i dostawcami w zakresie negocjacji cen i terminowości dostaw

  • Ustalenie zapotrzebowanie odbiorcy i prognozowanie sprzedaży

  • Współpraca, wsparcie i codzienna komunikacja z działaniami firmy w realizowaniu zamówień, zapytań ofertowych oraz planowaniem produkcji

  • Oferujemy:

    • Premie od sprzedaży

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Możliwość zakwaterowania

  • Możliwość rozwoju kariery zgodnie z zainteresowaniami

  • Nowoczesne systemy informatyczne wspierające planowanie i realizowanie aktywności sprzedażowych 

  • Możliwość awansu popartego wynikami pracy

  • Wymagania:

    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego umożliwiająca prowadzenie rozmów z kontrahentami zagranicznymi (warunek konieczny)

  • Dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta lub w sprzedaży

  • Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe

  • Komunikatywność i umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami

  • Profesjonalne podejście do wykonywanych zadań

  • Znajomość obsługi pakietu MS Office na poziomie dobrym

  • Umiejętność analitycznego myślenia i strategicznego planowania zadań



  • Kierownik Produkcji / Project Manager

    Miejsce pracy: Wohyń (pow. radzyński)

    Zakres obowiązków:

    • Zarządzanie procesem produkcji i realizacja planów produkcyjnych

  • Nadzór nad powierzonym parkiem maszynowym

  • Kierowanie i organizowanie pracy w podległym zespole.

  • Zapewnienie oczekiwanej jakości produktu oraz satysfakcji klienta.

  • Tworzenie planów produkcyjnych.

  • Przygotowywanie raportów i zestawień związanych z realizacją produkcji.

  • Prognozowanie zdolności produkcyjnej

  • Prowadzenie ewidencji zleceń produkcyjnych.

  • Utrzymanie stałego kontaktu z działem magazynowym ( zbyt i zaopatrzenie)

  • Oferujemy:

    • Stabilne warunki zatrudnienia

  • Premie od wyników pracy

  • Wsparcie ze strony firmy w aklimatyzacji, poznaniu struktur i usług firmy

  • Możliwość zakwaterowania

  • Niezbędne narzędzia pracy

  • Nieustanny rozwój, uczestnictwo w targach branżowych,

  • Możliwość awansu popartego wynikami pracy

  • Wymagania:

    • Wykształcenie min średnie, miło widziane wyższe techniczne.

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (konieczny przy modernizacji parku technicznego)

  • Doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników produkcyjnych.

  • Konsekwencja w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji.

  • Umiejętność planowania zadań i wywiązywania się z założonych terminów.

  • Wiedza z zakresu planowania produkcji, prognozowania popytu, zarządzanie zapasami i ewidencji magazynowej

  •  
    ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY
    Wymagania i oczekiwania:

    • wykształcenie – co najmniej średnie, preferowane wyższe
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego: kontakt z zagranicznymi kontrahentami
    • telefoniczny oraz mailowy – warunek konieczny (test językowy podczas rozmowy rekrutacyjnej)
    • znajomość innego języka będzie dodatkowym atutem
    • dobra znajomość programów MS Office
    Przykładowy zakres obowiązków:

    • przygotowywanie w Excelu zestawień sprzedaży
    • opracowywanie w Wordzie ofert sprzedaży
    • kontakt z krajowymi i zagranicznymi kontrahentami mailowo i telefonicznie
    • raportowanie działań handlowców
    • raportowanie nowych zapytań ofertowych
    Oferujemy:

    • pracę w stabilnej, rozwijającej się firmie
    • pracę na umowie o pracę
    • premie popartą wynikami

    Zainteresowane osoby spełniające powyższe wymagania prosimy
    o przesyłanie aplikacji (CV ze zdjęciem) na adres: rekrutacja@welmax.eu

     

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

     

    Po więcej informacji zapraszamy na stronę: www.welmax.eu

    Udostępnij na:
    Facebook
    wróć na stronę główną

    ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

    e-mail
    hasło

    Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE