- Serenadowe kąciki zabaw przez lata służą najmłodszym pacjentom. Z doświadczenia i rozmów z rodzicami wiemy, jak ważnym są miejscem dla dzieci, jak często pozwalają chociaż na chwilę zająć ich zabawą przed wizytą lekarską lub w oczekiwaniu na badania. Dostrzegamy tę potrzebę, dlatego od 4 lat tworzymy takie miejsca - mówi Aneta Mostowiec, rzecznik SM Spomlek.
W ramach akcji „Serenada dla dzieci” Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek stworzyła już 23 „Serenadowe kąciki zabaw” w szpitalach i przychodniach zdrowia w całej Polsce. W tym roku powstanie kolejne 5, w których dzieci będą mogły pobudzić swoją kreatywność i wyobraźnię poprzez zabawę, kolorowanie czy czytanie książek.
Do tegorocznej edycji Mleczarnia Spomlek wytypowała 16 szpitali w 16 miastach. 5 z nich, które w głosowaniu internetowym zdobędzie najwięcej głosów, otrzyma „Serenadowy kącik zabaw”. W jego skład wchodzą mebelki w kolorze żółtym w czarne kropki: stolik, krzesełka, regał oraz wieża z manualnymi zabawkami. Kącik wyposażony jest również w zabawki, książeczki i kolorowanki. Jest to akcja ogólnopolska, w którą chcemy zaangażować społeczność i wspólnie wybrać szpitale, gdzie urządzimy miejsca zabaw dla dzieci. Zdajemy sobie sprawę, że Covid przyczynił się do obaw rodziców i zarządów szpitali czy takie miejsca zabaw powinny być otwarte. Wiemy też, że w kilku placówkach na chwilę obecną ich nie ma. Natomiast mocno wierzymy, że epidemia minie, wrócimy do „normalnej” rzeczywistości, a dzieci będą nadal mogły korzystać z uciech zabawy. Ich zdrowie często wynika również z ich dobrego samopoczucia, a zabawa to umożliwia. Jest to przecież niezbędny element rozwoju dziecka, który uczy, rozwija i rozładowuje napięcie – mówi Aneta Mostowiec, Rzecznik prasowy SM Spomlek. Głosowanie na wybrane placówki potrwa od 10 do 23 stycznia na stronie internetowej dedykowanej akcji: www.serenadadladzieci.pl Wystarczy wejść na stronę, znaleźć szpital, na który chcemy oddać głos i kliknąć w serduszko. Można oddać jeden głos dziennie. Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek to firma z ugruntowaną pozycją na rynku serów żółtych i produktów proszkowanych. Od lat angażuje się w projekty prospołeczne inicjując jednocześnie wiele działań. Jedną ze sztandarowych akcji jest „Serenada dla dzieci”, która promuje wśród najmłodszych zdrowy styl odżywiania jednocześnie dając dzieciom radość.
Komentarze (0)
Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.